Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az alább megjelölt weboldal/honlap működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.


Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.robertina.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.


1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Réder Robertina
A szolgáltató székhelye: 1157 Budapest, Kőrakás park 31.2/6.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: rederrobertina@gmail.com
Nyilvántartási száma: 55858030
Adószáma: 57247175-1-42
Telefonszáma: +36-70/783-66-37
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató:

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. E törvény alapján a Felhasználó/Megrendelő a megrendeléssel egyidejűleg a Szolgáltatóval szerződéses jogviszonyba lép, melynek részleteit maga a törvény, valamint a jelen ÁSZF tárgyalja.

2.2. ​A jelen Szabályzat 2023. augusztus 1. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók/Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

​2.3. Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.​4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.5. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a jelen ÁSZF-ben is megtalálható egyes vonatkozó fogalmak jelentéseinek kivonata:

  • digitális adattartalom: digitális formában előállított vagy nyújtott adat;
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a fogyasztó pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét;
  • tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;
  • távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
  • távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;
  • termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog; terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia;
  • üzlethelyiség:
    a) bármely ingatlan, ahol a vállalkozás a tevékenységét állandó jelleggel folytatja;
    b) bármely ingó dolog, ahol a vállalkozás a tevékenységét szokásos jelleggel folytatja;
  • üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
    a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen kötöttek meg;
    b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott körülmények között;
    c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás - a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett - személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
    d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek vagy szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;
  • vállalkozás: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott vállalkozás.
  • Nem kért értékesítés: a vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés.
  • A digitális szolgáltatás fogalma:
    a) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy digitális adatokat hozzon létre, kezeljen, tároljon vagy azokhoz hozzáférjen, vagy
    b) olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó és a szolgáltatás más igénybe vevői által feltöltött vagy létrehozott digitális adatok megosztását, illetve az azokkal való egyéb interakciót;

A szerződéskötést megelőző tájékoztatás

  • Üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződéstől eltérő szerződés esetén a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt tájékoztatni a fogyasztót
    a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
    b) a vállalkozás nevéről, a vállalkozás székhelyének postai címéről, és - ha azzal rendelkezik - a telefonszámáról, és az elektronikus levelezési címéről;
    c) a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről vagy - ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre észszerűen kiszámítani - annak számítási módjáról, valamint az ezen kívül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról és a postaköltségről), vagy, ha e költségeket nem lehet észszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel;
    d) a teljesítés feltételeiről, különösen a fizetésről, a fuvarozásról és a teljesítési határidőről, valamint a vállalkozás panaszkezelési módjáról;
    e) a kellékszavatosságra, a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettség fennállásáról, valamint az értékesítés utáni szolgáltatások és a jótállás meglétéről, feltételeiről;
    f) határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamáról, határozatlan időre szóló szerződés esetén a szerződés megszüntetésének feltételeiről;
    g) a határozott időre szóló olyan szerződés esetén, amely határozatlan időtartamúvá alakulhat át, az átalakulás feltételeiről, és az így határozatlan időtartamúvá átalakult szerződés megszüntetésének feltételeiről;
    h) a digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről;
    i) a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való bármilyen vonatkozó együttműködési képességéről a vállalkozástól észszerűen elvárható ismereteknek megfelelően;
    j) a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről.
  • A vállalkozást nem terheli az első pontban meghatározott tájékoztatási kötelezettség azon információk vonatkozásában, amelyek a körülmények alapján nyilvánvalóak.
  • Az első bekezdés e) pontja szerinti tájékoztatást a vállalkozás a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség.

2.6. Regisztráció/vásárlás

A Szolgáltatónál hozzáférhető online kurzusok nem tartoznak a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Felnőttképzési tv.) hatálya alá, így azok nem minősülnek felnőttképzési tevékenységnek. A Szolgáltató által kiadott digitálisan elérhető termékek használatához a Felhasználónak/Megrendelőnek folyamatos internetes kapcsolatra, valamint számítástechnikai eszközzel (PC, laptop, okostelefon, táblagép stb.) kell rendelkeznie, melynek rendelkezésre állása, annak általános használatához való ismerete, és költségei a Felhasználót/Megrendelőt terhelik. Felhasználó/Megrendelő kifejezetten elfogadja, és szavatolja, hogy kizárólag abban az esetben vásárolja meg a vonatkozó online elérhető termékeket, amennyiben az előbb tárgyaltaknak eleget tud tenni, valamint maradéktalanul elfogadja, hogy a Szolgáltató nem köteles a termék megvételéhez és használatához szükséges tudás és anyagi háttér biztosítására, azt a termék ára nem tartalmazza. Természetesen a Felhasználó/Megrendelő a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségeinek egyikén informatív segítséget kérhet (lásd felül: A Szolgáltató adatai).

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1 A megjelenített termékek/szolgáltatások kizárólag online/személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, termékektől függően nem tartalmazzák / tartalmazzák a házhoz szállítás/kiszállás díját.

A weboldalon feltüntetett szolgáltatások személyes/privát, vagy online formában valósulnak

meg.

3.1.1 Privát konzultáció: a család otthonában történik. Feltétele a pontos cím

egyeztetése.

3.1.2 Online konzultáció: webes felületen, messenger hívás formájában.

3.1.3 Mindennapok megoldása: előfizetéses rendszer, mely a hirtelen felmerülő

kérdések megválaszolására, problémák legrövidebb időn belüli lereagálására készült.

A csomag tartalma:

- 4 telefonhívás lehetőség, melynek ideje alkalmanként maximum 8 perc.

- 4 db messenger üzenetváltás, mely maximum 5-5 kérdést tartalmaz.

- 4 db e-mail fogadása, megválaszolása.

A fenti feltételek havonta értendőek. Amennyiben Felhasználó/Megrendelő nem éri el

telefonon Szolgáltatót, abban az esetben Szolgáltató legkésőbb 8 órán belül

visszahívja Felhasználó/Megrendelőt.

A Mindennapok megoldása előfizetés feltétele egy privát, vagy online konzultásió,

melynek célja az ügyfél megismerése. A konzultáció során kerül feltérképezésre az

egyéni és családi anamnézis, mely feltétele a felelős gondozásnak, tanácsadásnak.

Az írásos üzenetek Szolgáltató részéről történő megválaszolásának határideje 8 óra.

Telefonhívás fogadás minden naptári napon 8-20 óra között lehetséges. Az éjszaka

folyamán (20 óra és reggel 6 óra között) beérkezett üzenetek reggel 6 órától kerülnek

feldolgozásra.

​3.2 Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat/Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. Rendelés menete

4.1. Felhasználó/Megrendelő a megvásárolni kívánt termék/szolgáltatás típusát kiválasztja.

4.2. Felhasználó/Megrendelő a kiválasztott termékhez/szolgáltatáshoz tartozó jelentkezési lapot kitölti, adatai megadása után kiválasztja, hogy időpontot kér, vagy kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban. Felhasználó/Megrendelő az "Elküldöm" gombra kattintva a jelentkezési lapot Szolgáltató részére elküldi.

​4.3. Szolgáltató 24 órán belül telefonon, vagy elektronikusan (e-mailben) felveszi a kapcsolatot Felhasználóval/Megrendelővel, amikor is egyeztetik a szolgáltatás pontos időpontját.

4.4. Szolgáltató az egyeztetett időpontról, illetve a szolgáltatás formájáról 8 órán belül e-mailt küld Felhasználó/Megrendelő felé. Privát szolgáltatás esetén az e-mail tartalmazza a pontos címet, melyet Felhasználó/Megrendelő megadott, illetve ahol Szolgáltató a szolgáltatást nyújtja Felhasználó/Megrendelő rézére.

​4.5. Felhasználó/Megrendelő legkésőbb a szolgáltatás nyújtását megelőző 24. óráig válasz e-mailben megerősíti az adatok helyességét.

​4.6. A megrendelés során megadott szolgáltatási címet Felhasználó/Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett vételár privát konzultáció esetén csak az első kiszállási díjat tartalmazza. Amennyiben Szolgáltató Felhasználó/Megrendelő által megadott hibás adatok miatt nem tudja teljesíteni a szolgáltatást, akkor a második kiszállást Felhasználó/Megrendelő részéről történő 3500 forint (azaz háromezer-ötszáz forint) befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni.

4.7. Fizetési módok: Előre utalás. Szolgáltatás nyújtásának feltétele, hogy a szolgáltatás ára a szolgáltatás nyújtásának napját megelőző nap 12:00-ig megérkezzen Szolgáltató folyószámlájára.

​4.8. Amennyiben a weboldalon, vagy a jelentkezési lapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót/Megrendelőt az új adatokról. Felhasználó/Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a jelentkezést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél 48 órán belül elálljon a szerződéstől.

​4.9. A fizetendő végösszeg a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton kapja meg Felhasználó/Megrendelő, az elállási jogról szóló tájékoztatót a weboldalról letöltheti. Miután Felhasználó/Megrendelő és Szolgáltató megegyeztek a szolgáltatás nyújtásának időpontjában, Szolgáltató kiküldi a termék/szolgáltatás ellenértékét tartalmazó számlát elektronikus úton Felhasználó/Megrendelő azon e-mail címére, melyről a jelentkezési lap megérkezett Szolgáltatóhoz.

5. A jelentkezés feldolgozása és teljesítés

5.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16:20 és 8:00 óra között, hétvégén és ünnepnapokon 8:00-20:00 óra között történik. Telefonos, vagy elektronikus egyeztetés után Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a megállapodásról Felhasználónak/Megrendelőnek, melyre Felhasználó/Megrendelő válasz e-mailt küld az adatok megerősítése céljából.

​5.2. Általános teljesítési határidő: Szolgáltató a szolgáltatást Felhasználó/Megrendelővel egyeztetett időpontban teljesíti.

​5.3. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására..

6. Elállás joga

​6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó/Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó/Megrendelő 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

​6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó/Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

6.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

​6.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót/Megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

​6.5. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót/Megrendelőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

6.6. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a
    fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését
    követően felmondási jogát elveszíti;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

​6.7. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó/Megrendelő részére, beleértve a szállítási díjat is. Amennyiben megrendelt szolgáltatástól áll el Felhasználó/Megrendelő, akkor szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó/Megrendelő részére.

​6.8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó/Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót/Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

​6.9. Amennyiben Felhasználó/Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével – 1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta). Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként fogadja el Szolgáltató az elállást. Elektronikus úton történő elállás esetén Szolgáltató e-mail címére megküldött Elállási/Felmondási nyilatkozatminta kitöltését aláírva, csatoltan kell megküldenie Felhasználó/Megrendelőnek Szolgáltató e-mail címére.

​6.10. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet jelenleg a következő címen érhető el:

https://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043 .

​6.11. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve jelenleg a következő címen érhető el:

https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF

​6.12. Felhasználó/Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

​6.13. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

7. Vegyes Rendelkezések

7.1. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

​7.2. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

​7.3. Szolgáltató és Felhasználó/Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

​7.4. A Felhasználó/Megrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Felhasználótól/Megrendelőtől beszerezze, illetve a Felhasználó/Megrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

8. Panaszkezelés rendje

8.1. Cél, hogy Szolgáltató valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

​8.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

​8.3. Az írásbeli panaszt Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

8.4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

​8.5. Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

​8.6. Panasszal fordulhat a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez is:

www.nfh.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81.

Telefonszáma: (1) 792-7881

Fax száma: (1) 792-7881

Elnök: Dr. Koncz Pál

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu; www.pestmegyeibekelteto.hu

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:

https://bekeltetes.hu/udvozlo

​8.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

​8.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

​8.9. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

9. VIS MAIOR

9.1. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk vagy sztrájknak nem minősülő megmozdulás, behozatali vagy kiviteli embargo, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Szolgáltató hatókörén kívül esik, és ez/ezek miatt Szolgáltató nem tudja a a szolgáltatást teljesíteni, úgy a Szolgáltató nem tartozik sem jogi-, anyagi- vagy egyéb jellegű felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.

10. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető ezen a linken:

https://www.robertina.hu/adatvedelmi-nyilatkozat/

Az együttműködését előre is köszönjük!


Kelt: Budapest, 2024. január 9.


1-es számú melléklet:

Elállási/Felmondási tájékoztató

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Réder Robertina, 1157 Budapest, Kőrakás park 31.2/6-os címre, vagy a rederrobertina@gmail.com e-mail címre. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.


2-es melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt